Με δεδομένο ότι ο Μάρτιος είναι ο μήνας που οι περισσότεροι μαθητές και γονείς αρχίζουν να σκέφτονται τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις του Μαίου, θεώρησα επίκαιρο το θέμα αυτό.
Έχοντας υπάρξει Cambridge CEM (Διευθυντής Εξεταστικού Κέντρου) από το 2004, γνωρίζω πολύ καλά τόσο τις εξετάσεις του Cambridge, όσο και την τεράστια αξία που δίνει η πιστοποίησή τους στα παιδιά μας….
Μπορεί να φταίμε εμείς οι δάσκαλοι που συνήθως κάνουμε τις εξετάσεις να ακούγονται σαν κάτι το δραματικό, ώστε στο τέλος να δρέψουμε τους καρπούς της επιτυχίας των παιδιών υπονοώντας ότι ήταν η δική μας προσπάθεια που έφερε τα καλά αποτελέσματα! ‘Η μπορεί να είναι και κάποια έμφυτη σε μας τους ανθρώπους φοβία και αντίδραση στην αξιολόγηση κάθε είδους…
Βλέποντας την εφηβεία από την πλευρά του παιδιού, δεν θα δούμε κανένα “πρόβλημα”! Το μόνο που μπορεί να δούμε είναι μια “περίεργη” αντιμετώπιση από τους γύρω μας. Όμως όταν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται την ύπαρξη ενός προβλήματος, προφανώς δεν μπορεί και να το αντιμετωπίσει…
Ο θυμός αυτός πολλές φορές στρέφεται εναντίον των γονιών τους σε συνδυασμό με ψυχρότητα, αποστασιοποίηση, απομόνωση αλλά κι επιθετικότητα. Μπορεί να χτυπήσουν πόρτες, να αντιμιλήσουν, να βρίσουν ακόμα και να χτυπήσουν. Το να γνωρίζουμε πώς να το χειριστούμε μπορεί να αποδειχτεί σωτήριο.
Ακολουθούν 4 τρόποι αντιμετώπισης ενός θυμωμένου έφηβου…
Τα ξενόγλωσσα σχολεία ΑΝΕΤΟΠΟΥΛΟΥ – HUTTON βρισκόμαστε στη κορυφή της πυραμίδα των Σχολείων Ξένων Γλωσσών του Βόλου, γιατί εσείς τα φέρατε εδώ. Μας ανεβάσατε στην κορυφή για τον ασυναγώνιστο επαγγελματισμό μας, για τις πρωτοποριακές ιδέες μας, για τα κορυφαία αποτελέσματά μας τόσο στις εξετάσεις του Cambridge όσο και στη γνώση που αποκτούν οι μαθητές μας στα αγγλικά και για την ατέλειωτη αγάπη στη γλώσσα που εμπνέουμε στα παιδιά μας.