Με δεδομένο ότι ο Μάρτιος είναι ο μήνας που οι περισσότεροι μαθητές και γονείς αρχίζουν να σκέφτονται τη συμμετοχή τους στις εξετάσεις του Μαίου, θεώρησα επίκαιρο το θέμα αυτό.
Έχοντας υπάρξει Cambridge CEM (Διευθυντής Εξεταστικού Κέντρου) από το 2004, γνωρίζω πολύ καλά τόσο τις εξετάσεις του Cambridge, όσο και την τεράστια αξία που δίνει η πιστοποίησή τους στα παιδιά μας….
Μπορεί να φταίμε εμείς οι δάσκαλοι που συνήθως κάνουμε τις εξετάσεις να ακούγονται σαν κάτι το δραματικό, ώστε στο τέλος να δρέψουμε τους καρπούς της επιτυχίας των παιδιών υπονοώντας ότι ήταν η δική μας προσπάθεια που έφερε τα καλά αποτελέσματα! ‘Η μπορεί να είναι και κάποια έμφυτη σε μας τους ανθρώπους φοβία και αντίδραση στην αξιολόγηση κάθε είδους…
Βλέποντας την εφηβεία από την πλευρά του παιδιού, δεν θα δούμε κανένα “πρόβλημα”! Το μόνο που μπορεί να δούμε είναι μια “περίεργη” αντιμετώπιση από τους γύρω μας. Όμως όταν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται την ύπαρξη ενός προβλήματος, προφανώς δεν μπορεί και να το αντιμετωπίσει…
Ο θυμός αυτός πολλές φορές στρέφεται εναντίον των γονιών τους σε συνδυασμό με ψυχρότητα, αποστασιοποίηση, απομόνωση αλλά κι επιθετικότητα. Μπορεί να χτυπήσουν πόρτες, να αντιμιλήσουν, να βρίσουν ακόμα και να χτυπήσουν. Το να γνωρίζουμε πώς να το χειριστούμε μπορεί να αποδειχτεί σωτήριο.
Ακολουθούν 4 τρόποι αντιμετώπισης ενός θυμωμένου έφηβου…
H εκπαίδευση δεν είναι απλώς μάθημα, αλλά μια εμπειρία που ενδυναμώνει το παιδί να αναπτύξει το πλήρες δυναμικό του.
Αναγνωρίζουμε την ανησυχία και την αγάπη κάθε γονιού για το μέλλον του παιδιού του. Γι’ αυτό, στα σχολεία μας φροντίζουμε το παιδί σας με την ίδια φροντίδα και αφοσίωση που θα είχατε εσείς οι ίδιοι. Εδώ, η εκπαίδευση δεν είναι απλά μια διαδικασία – είναι μια εμπειρία που διαμορφώνει χαρακτήρες, εμπνέει όνειρα και δημιουργεί το μέλλον.
Αφήστε μας να είμαστε μέρος της πορείας του παιδιού σας. Εγγραφείτε σήμερα και ξεκινήστε ένα ταξίδι γεμάτο δυνατότητες!
Special thank you to https://creativeoptions.eu/ | Copyright Anetopoulou-Hutton © 2025. All Rights Reserved