Δωρεάν μαθήματα & Βιβλία

Αν βεβαίως η φάκα είναι ευτελούς αξίας και το αντικείμενο της διαπραγμάτευσης είναι κάτι που δεν παίζει ρόλο στην υγεία μας ή στο μέλλον μας, τότε μικρό θα είναι και το κακό αν δεν δούμε τη φάκα. Αν για παράδειγμα μου πουλήσουν κούπες διαλογής, το πολύ πολύ να μη τις εμφανίσω στους επισκέπτες μου. Αν όμως το “… το αφεντικό τρελάθηκε … και τα έβαλε όλα τζάμπα!” απευθύνεται σε υπηρεσίες γνώσης, όπως αυτές που προσφέρουν τα ξενόγλωσσα σχολεία, τότε η φάκα είναι σημαντική και γίνεται ακόμη πιο σημαντική αν αφορά τα μικρά παιδάκια. Το είδους φάκα λοιπόν είναι αυτή που στήνει ένας επαγγελματίες της γνώσης, όταν προσφέρει δίδακτρα που θα τον οδηγούσαν απευθείας σε ζημιογόνα δραστηριότητα; Πόσο μεγαλύτερη γίνεται όταν μαζί δίνει δωρεάν βιβλία; Πως άραγε καταφέρνει να παρέχει τις ίδιες υπηρεσίες 50% – ή και περισσότερο – χαμηλότερα όταν όλα τα έξοδα λειτουργίας έχουν αυξηθεί πάνω από 30%. Πως το κάνει όταν από χρόνο σε χρόνο οι μισθοί πρέπει να αυξάνονται για να ζουν και οι καθηγητές μας λίγο πιο άνετα; Που ακριβώς μειώνεται η ποιότητα της υπηρεσίας που προσφέρει; Από που θα αντλήσει για να καλύψει τη χασούρα;

Modular Proficiency

…Εδώ και 41 χρόνια προσφέρουμε στα σχολεία μας, με εξαιρετικά αποτελέσματα, μαθήματα Proficiency με στόχο τις εξετάσεις του Cambridge. Μέχρι πρότινος, αν κάποιος ήθελε να κάνει μαθήματα για Proficiency – του Cambridge εννοείται – θα έπρεπε να υπολογίζει περίπου δύο όλοκληρα χρόνια, με χειμερινά και θερινά και βεβαίως ένα ιδιαίτερα υψηλό κόστος. Πολλά ξενόγλωσσα σχολεία επέλεξαν να μειώσουν
το χρόνο προετοιμασίας και βεβαίως και το κόστος, αλλά με παράλληλη φυγή από τις εξετάσεις του Cambridge. Η δική μας αδιαπραγμάτευτη δέσμευση στην ποιότητα δεν μας επέτρεψε ποτέ να ασπαστούμε αυτή τη λύση. Εμείς θα προτιμούσαμε να πάψουμε να προσφέρουμε
μαθήματα C2, παρά να φύγουμε από αυτό που προστάζει η συνειδητή επιλογή ποιότητας. Η ανάγκη να βρούμε λύση μας έβαλε – πριν από περίπου έξι χρόνια – στη διαδικασία να μελετήσουμε και να εφαρμόσουμε πιλοτικά ένα πολύ εξειδικευμένο πρόγραμμα, το οποίο καλύπτει την απαραίτητη ύλη σε λιγότερες, αλλά πιο αποτελεσματικές ώρες. Έχοντας ιδιαίτερα καλά αποτελέσματα στην πιλοτική εφαρμογή του τον πρώτο χρόνο, το εφαρμόσαμε οριστικά από τότε και μετά με το 100% των μαθητών μας να αποκτούν το πιστοποιητικό C2 του Cambridge….


Περισσότερα για το modular proficiency εδώ!

Το μέλλον είναι ήδη εδώ!

…Το να μεταφέρεις ένα ολόκληρο σχολείο με πολλούς – πολλούς μαθητές από τον πραγματικό, τρισδιάστατο χώρο, στον οποίο λειτούργησες για πάνω από 40 χρόνια, στο σύννεφο του Ίντερνετ, δεν
είναι εύκολη υπόθεση. Εμείς όμως το Με το όνομα «school-in-the-cloud» το γνώρισαν τα μωράκια μας στα τμήματα Baby Steps και First Steps το 2017, ενώ ο Κορωνοϊός και το lockdown μετέτρεψαν το «school-in-the-cloud» από επιλογή σε ανάγκη για όλους τους μαθητές μας. Τα αρχικά προβληματάκια πρόσβασης λύθηκαν όταν φέραμε την εφαρμογή και στα κινητά των γονιών, έτσι τα παιδάκια που δεν έχουν laptop ή computer στο σπίτι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο διαδικτυακό μας σχολείο μέσα από τα κινητά των γονιών τους. Σκοπός μας αρχικά ήταν μέσα σε λίγα χρόνια να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις για την ένταξη όλο και περισσότερων επιπέδων στη διαδικασία της blended μάθησης. Όπου «blended» μάθηση σημαίνει τη μίξη της παραδοσιακής διδασκαλίας στην τάξη με την παράλληλη χρήση των δυνατοτήτων του «school-in-the-cloud» για εμπέδωση, για εξάσκηση ή και για επανάληψη. Όμως τα lockdown το πέτυχαν για μας σε χρόνο ρεκόρ…